Standardowe reklamy, takie jak ulotki czy plakaty, powoli odchodzą w zapomnienie, a ich miejsce zastępują o wiele skuteczniejsze formy, takie jak roll up. Stojak stał się do tego stopnia popularny wśród przedsiębiorców, że spora część z nich nie wyobraż sobie targów, konferencji bądź szkoleń bez roll upu na stanowisku.
Czym jest roll up? Jakie są jego zalety? Tego wszystkiego dowiesz się z naszego najnowszego tekstu. Sprawdź odpowiedzi na te pytania.
Co to jest roll up?
Roll up, czy jak kto woli stojak reklamowy, składa się z kasety z systemem rolującym, stelaża (najczęściej aluminiowego), mechanizmu napinającego, listwy zaciskowej i wysięgnika. Stojak jest skonstruowany w taki sposób, by łatwo można go było zwinąć i rozwinąć. Łatwy demontaż i montaż gwarantuje Ci, że w prosty sposób przeniesiesz go z miejsca na miejsce.
Firmy oferujące roll upy proponują rozwiązania o różnych wymiarach. Zamówisz zarówno roll upy w wymiarach 85×200, 100×200, 120×200, jak i roll up 150×200 – https://www.avilo.pl/pl/31-roll-up-lux-150×200-5901030303061.html.
Jakie zalety mają stojaki reklamowe
Roll upy mają wiele zalet. Największym atutem tego rozwiązania, oprócz tego, że skutecznie przyciągają uwagę odbiorców, jest ich mobilność. Stojaki reklamowe możesz z łatwością złożyć i rozwinąć, dzięki czemu w prosty sposób przetransportujesz go z biura na wydarzenie branżowej. Dzięki temu to jednorazowa inwestycja, która będzie Ci służyć przez lata i na różnych eventach.
Oczywiście, odpowiednio zaprojektowany roll up potrafi skutecznie przykuć uwagę, a w końcu o to chodzi w reklamie. Jeśli będzie atrakcyjnie wizualny, to odbiorca chętniej zapozna się ze znajdującymi na nim informacjami.
Projektowanie roll upu
To tak naprawdę kwestia wyboru. To, w jaki sposób musisz zaprojektować roll up, zależy od grupy docelowej (czyli do kogo kierujesz ofertę), od informacji, które chcesz umieścić na roll upie (czy promujesz produkt, usługę bądź firmę) oraz wymiarów stojaka.